Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Γιορτάζοντας το σύμβολο: Abarth 595 "50th Anniversary"

"50th Anniversary"
Το πιο δυνατό 595 που παρουσιάστηκε ποτέ

 

Αυτοκίνητα «δρόμου»

Abarth 500 Custom: επιλογές εξατομίκευσης
Abarth 595 Turismo: κομψότητα και επιδόσεις
Abarth 595 Competizione: το αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για τους λάτρεις των αγώνων

 

Βελτιώσεις από την Abarth

Κιτ μετατροπής και αξεσουάρ
Merchandising και Brand Extension

 

 

Πενήντα χρόνια ενός συμβόλου

Ο Νοέμβριος είναι ο μήνας του Σκορπιού και αυτή τη χρονιά η μάρκα γιορτάζει τα 50 χρόνια του Abarth 595, ενός αληθινού συμβόλου της, που στη δεκαετία του '60 σημείωσε αμέσως τεράστια επιτυχία χάρη στις εξαιρετικές του επιδόσεις, ασυνήθιστες για την κατηγορία του. Για να αποδοθούν οι πρέπουσες τιμές, το 595 "50th Anniversary" έκανε την παγκόσμια πρώτη εμφάνιση, στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης. Είναι το γρηγορότερο 595 που δημιουργήθηκε ποτέ, όπως είναι και το «μικρότερο» supercar που κατασκευάστηκε ποτέ. Ένα αποκλειστικό μοντέλο, το οποίο για μια ακόμη φορά αποδεικνύει την τεράστια ικανότητα της μάρκας να κοιτάζει στο μέλλον χωρίς να παραγνωρίζει το παρελθόν.

 

Όταν μιλούσε για τη ζωή του, ο Carlo Abarth συνήθιζε να λέει ότι, «μηχανές, αυτοκίνητα, αγώνες, το πάθος για τα αυτοκίνητα και το πάθος για την ταχύτητα είναι ασθένεια, μια όμορφη ασθένεια που μας έκανε να αγαπήσουμε αυτό που είναι πάντοτε το πιο γρήγορο, πάντα το αποκορύφωμα της μηχανικής τελειότητας.» Σήμερα αυτά τα λόγια είναι μέρος του μανιφέστου της Abarth και η απόδειξη πως η έρευνα για τις «επιδόσεις» είναι κάτι περισσότερο από ένα πάθος: είναι ένας γνήσιος τρόπος ζωής ή, όπως το αναφέρει επιγραμματικά η επικοινωνία της εταιρείας, «οι επιδόσεις είναι μια νοητική κατάσταση».

 

Χάρη στις δραστηριότητες και στις υπηρεσίες που προσφέρει, η Abarth έχει πουλήσει πάνω από 60.000 μονάδες από το 2007 μέχρι σήμερα, εκ των οποίων το 95% αφορά εμπορικές εκδόσεις. Οι "Special Series" έπαιζαν πάντοτε ειδικό ρόλο στην Abarth, με περίπου 3.000 μονάδες να έχουν πωληθεί έως σήμερα, όπως και τα κιτ βελτιώσεων, με περισσότερα από 16.000 μονάδες. Έχει εμπλακεί επίσης σε πάνω από 30 συνεργασίες για δραστηριότητες "merchandising" και " licensing". Οπότε όλα αυτά είναι η καλύτερη απόδειξη για την παγκόσμια διάσταση της Abarth. Έχει παρουσία σε πάνω από  31 χώρες και ακολουθείται στη σελίδα της στο Facebook από 800.000 φίλους.

 

Σήμερα, η μάρκα συνεχίζει την τροχιά της ανάπτυξης πέρα από τα εθνικά σύνορα, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 85% των συνολικών πωλήσεων. Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, το ενδιαφέρον για την Abarth είναι σημαντικό κυρίως σε χώρες όπου η «αυτοκινητική κουλτούρα» και το πάθος για οδήγηση έχουν τις βαθύτερες ρίζες, όπως η Ιταλία (15%), το Ηνωμένο Βασίλειο (10%) και η Γερμανία (9%). Και δεν είναι μόνο αυτά. Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότερα από το 10% των Abarth φτάνει στην Ασία και κυρίως στην Ιαπωνία, μια αγορά που είχε ανάπτυξη 129% την περσινή χρονιά.

 

Τα νούμερα μόνο να επιβεβαιώσουν μπορούν τον μοναδικό χαρακτήρα της Abarth, ο οποίος είναι αυτόνομος και έχει το δικό του «σπίτι», το Officine Abarth στο Τορίνο, μια παγκόσμια παρουσία, μια σταθερή παράδοση και μια αναπτυξιακή στρατηγική για την κατασκευή του μέλλοντός της, μια στρατηγική η οποία, όπως ένας κινητήρας υψηλών επιδόσεων, λειτουργεί πάντοτε σε πλήρη ισχύ.

 

 

Abarth 595 "50th Anniversary": το πιο δυνατό Abarth 595 που κατασκευάστηκε ποτέ

Μια ιστορία γεμάτη ρεκόρ αναβιώνει σε μια αποκλειστική έκδοση με περιορισμένη παραγωγή 299 μονάδων
Τέλεια σύνθεση τεχνολογίας και επιδόσεων, κατασκευαστικής εμπειρίας και προσοχής στη λεπτομέρεια
Εξαιρετικές επιδόσεις από τον 1.4 T-Jet 180 HP που συνδυάζεται με το κιβώτιο «Abarth Competizione»
Ιστορικό λογότυπο και αυθεντικά χειροποίητα γραφικά "Fiat Abarth 595"
Προσοχή στη λεπτομέρεια και σπορτίφ αίσθηση και στο εσωτερικό
Διαθέσιμο στο κοινό από 15 Σεπτεμβρίου, ακριβώς 50 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου 595

Σεπτέμβριος 1963. Έκθεση Τορίνο. Η Abarth παρουσιάζει το 595.

Σεπτέμβριος 2013. Έκθεση Φρανκφούρτης. Η Abarth παρουσιάζει το 595 ‘50th Anniversary’, το πιο δυνατό Abarth 595 που υπήρξε ποτέ.

 

Μια ιστορία γεμάτη ρεκόρ αναβιώνει σήμερα σε μια αποκλειστική έκδοση με περιορισμένη παραγωγή 299 μονάδων

Στη δεκαετία του 1960 το 595 σημείωσε αμέσως μεγάλη επιτυχία χάρη στις εκπληκτικές του επιδόσεις που ήταν ασυνήθιστες για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο και έγινε έτσι το «σύμβολο» της μάρκας. Έσπασε όλα τα ρεκόρ, νίκες και παθιασμένοι οδηγοί ενίσχυσαν το μύθο του αυτοκινήτου που αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία της μάρκας, εκφρασμένη σε τέσσερις αξίες: «μέγεθος» (είναι το μικρότερο υπεραυτοκίνητο), «σχήμα» (η Abarth είναι το 595 και το 595 είναι η Abarth: όλα τα Abarth στην φαντασία του κόσμου είναι λευκά με μια κόκκινη ταινία, όπως το 595), «ταχύτητα» (είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με εντυπωσιακές επιδόσεις) και «ενεργητικότητα» (δεν είναι  παλιά ιστορία, είναι μάλλον σύγχρονη ιστορία).

 

Η παρουσίαση αυτού του ειδικού μοντέλου ανοίγει μια νέα εποχή για την Abarth. Μετά το 1949, τη χρονιά που κατασκευάστηκε, και το 2007, τη χρονιά που αναβίωσε, η χρονική περίοδος 2013-2014 παρουσιάζεται ως ένα αποφασιστικό βήμα για την Abarth που κοιτάζει πλέον το μέλλον δυνατά χωρίς να προδίδει το παρελθόν.

 

Απολαυστικές επιδόσεις

Ο 1.4 T-Jet 180 HP -συνδυασμένος με το κιβώτιο "Abarth Competizione"- κάνει το Abarth 595 "50th Anniversary" το πιο δυνατό 595 που κατασκευάστηκε ποτέ. Οι επιδόσεις ενισχύονται επίσης από τα ελαστικά επιδόσεων με ζάντες 17'' σε σχέδιο 695 Magnesio Grey. Το «στήσιμο» του αυτοκινήτου και το σύστημα των φρένων έχουν επίσης βελτιωθεί. Και φυσικά υπάρχει η εξάτμιση "Record Monza" μεταβλητής αντίθλιψης, που παράγει έναν συναρπαστικό ήχο πάνω από τις 3000 στροφές.

 

Εξειδικευμένο εξωτερικό: ένα αφιέρωμα στο 595

Τα ιστορικά λογότυπα στο αυτοκίνητο παραπέμπουν στο παλιό μοντέλο κι έχουν αναπαραχθεί με την προσοχή στη λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει την Abarth. Η βαφή ματ τριών στρώσεων λευκού, μια σύγχρονη ερμηνεία του μοντέλου του 1963, και τα παραδοσιακά γραφικά έχουν ποιότητα εγγυημένη από την παραδοσιακή δεξιοτεχνία κατεργασίας και φινιρίσματος της μάρκας. Το νέο Abarth υιοθετεί φώτα Xenon ρυθμισμένα ώστε να προσφέρουν τη μέγιστη ορατότητα κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες. Η ηλιοροφή συμπληρώνει το αφιέρωμα στο ιστορικό μοντέλο.

 

Προσοχή στη λεπτομέρεια και σπορτίφ αίσθηση στο εσωτερικό

Το εσωτερικό είναι εξίσου εξατομικευμένο και αποδεικνύει την προσοχή στη λεπτομέρεια και το σπορ στιλ του 595 50th Anniversary. Τα κόκκινα δερμάτινα σπορ καθίσματα με λευκές εισαγωγές και κόκκινες ραφές, συνδυάζονται με το ταμπλό και είναι μια σύγχρονη απόδοση εκείνων του αρχικού αυτοκινήτου.

 

Το ιστορικό λογότυπο κοσμεί τόσο το μαύρο δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες προσθήκες όσο και τα «μαρσπιέ», προσδίδοντας στο αυτοκίνητο μια διαχρονικά μοντέρνα εμφάνιση.

 

Αυτοκίνητα «δρόμου»

Abarth 500 Custom, επιλογές εξατομίκευσης
Abarth 595 Turismo: κομψότητα και επιδόσεις
Abarth 595 Competizione: το αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για τους λάτρεις των αγώνων

 

Όποιος επιλέγει ένα Abarth θέλει να ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος. Γνωρίζοντας αυτό, η Abarth εστιάζει όλο και πιο έντονα το ενδιαφέρον της και την προσοχή της στην έννοια της εξατομίκευσης (customisation) για να δώσει στους πελάτες της, όσο είναι δυνατόν, την ευκαιρία να επιλέξουν και να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που προσαρμόζεται τέλεια  στην προσωπικότητα του οδηγού και τις απαιτήσεις οδήγησης. Επιτυγχάνει αυτό το στόχο προσφέροντας μια όλο και μεγαλύτερη γκάμα κιτ επιδόσεων και αξεσουάρ, μαζί με τις επιλογές διαμόρφωσης του εσωτερικού και του εξωτερικού των αυτοκινήτων.

 

Η πορεία της εξατομίκευσης που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια παίρνει στερεά μορφή στη σημερινή γκάμα της Abarth. Το πρώτο επίπεδο, το Abarth 500 Custom, προσφέρει τεράστιες δυνατότητες για εξατομίκευση και βελτίωση ταυτόχρονα. Έπειτα, υπάρχουν τα  Abarth 595 "Turismo" και "Competizione", δυο εξατομικευμένες προτάσεις που απευθύνονται σε δυο διαφορετικά ακροατήρια -το πρώτο περισσότερο με την ατομικότητα και την άνεση, το δεύτερο με την ανόθευτη αγωνιστική του χροιά- αλλά με ένα βασικό ενοποιητικό στοιχείο: το πάθος για σπορ που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Abarth.  

 

Abarth 500 "Custom"

Διαθέσιμο σε κλειστές και κάμπριο εκδόσεις, το Abarth 500 «Custom» εξοπλίζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet 135 HP στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο, και την έκδοση 140 HP στις εκδόσεις με το κιβώτιο "Abarth Competizione". Ο κινητήρας είναι χωρητικότητας 1,368 cm3, είναι 4κύλινδρος, 16βάλβιδος (υπερτροφοδοτούμενος με τον σταθερής γεωμετρίας IHI υπερσυμπιεστή) και προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις. Η ροπή είναι 206 Nm στις 3.000 στροφές στην λειτουργία Sport. Η τελική ταχύτητα είναι 205 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 7,9''. Η μέση κατανάλωση στον συνδυασμένο κύκλο είναι 5,4 l/100 km.

 

Abarth 595 Turismo

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet με ισχύ 160 HP χάρη στο στάνταρ κιτ βελτίωσης. Είναι χωρητικότητας 1.368 cm3 με ροπή 230 Nm στις 3.000 στροφές στη λειτουργία Sport. Η τελική ταχύτητα είναι 211 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 7,4 δλ.

 

Abarth 595 Competizione

Η δεύτερη επιλογή εξατομίκευσης, η "Competizione", είναι αφιερωμένη στους πιο ενθουσιώδεις με τους αγώνες. Το πρώτο στοιχείο που προσφέρει το Abarth 595 «Competizione» είναι το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων – σε συνδυασμό με τον 1.4 Turbo T-Jet 160 HP.

 

 

Το Abarth 500 με τον κινητήρα 1.4 T-Jet 135hp διατίθεται στην ελληνική αγορά από €17.540, περιλαμβάνοντας το όφελος απόσυρσης και προωθητική ενέργεια. Εναλλακτικά της προωθητικής ενέργειας μπορεί κανείς να επιλέξει το κιτ Elaborazione (αξίας €2.200) που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 160hp. Το κιτ προσφέρει εκτός από την αύξηση της ιπποδύναμης και πρόσθετο εξοπλισμό. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις ζάντες αλουμινίου 17’’ και τα αεριζόμενα δισκόφρενα.

 

Βελτιώσεις από την Abarth

Κιτ μετατροπής και αξεσουάρ
Merchandising και Brand Extension

 

Η Abarth έχει δημιουργήσει μια σειρά από κιτ μετατροπής και μια αποκλειστική λίστα από αξεσουάρ στην Abarth Tuning.

 

Κιτ και αξεσουάρ

Ο Carlo Abarth αγαπούσε να αποκαλεί τον εαυτό του «δημιουργό των αυτοκινήτων που δεν ετοιμάζονται, αλλά βελτιώνονται». Δεν ήταν τυχαίο ότι η πρώτη του εμπορική επιτυχία ήρθε με το κιτ βελτίωσης για το Fiat Topolino που παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1950.

 

Σήμερα, είναι διαθέσιμα για το Abarth 500 "Custom" τα εξής κιτ βελτίωσης:

 

Κιτ "Abarth 595 Tuning"

Με αυτό το κιτ, ο κινητήρας 1.4 16v Turbo T-Jet αποκτάει ισχύ 160 HP στις 5.750 στροφές και, στην λειτουργία "Sport"230 Nm στις 3000 στροφές. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 211 χλμ./ώρα, και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,4''. Οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι είναι 284 mm διάμετρο×22 mm, οι πίσω δίσκοι 240 mm×11 mm, τα μπρoστινά τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100, το αυτοκίνητο φοράει αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα FSD (frequency selective damping) εμπρός-πίσω και υπάρχει φίλτρο αέρα "powered by BMC".

 

Κιτ "Abarth Koni Esseesse"

Συγκρινόμενο με το "'Abarth 595 Tuning" kit, το "Abarth Koni Esseesse" προσθέτει τιςζάντες αλουμινίου 7"×17" Abarth "Esseesse" -design ET35 βαμμένες σε λευκό/τιτάνιο σε συνδυασμό με λάστιχα 205/40 R17, σύστημα μέτρησης πίεσης και σήμα "Esseesse" στο πίσω μέρος.

 

Κιτ "Abarth Koni Suspension"

Το κιτ προσφέρει χαμηλότερα ελατήρια εμπρός και πίσω και αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Damping).

 

Κιτ "Abarth Brembo braking system"

Περιλαμβάνει εμπρός αεριζόμενους δίσκους 305×28 mm, τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100 και δαγκάνες M4×38 mm Brembo.

 

Τα ακόλουθα κιτ μετατροπής είναι διαθέσιμα και στα τρία μοντέλα της γκάμας: Abarth 500 Custom, Abarth 595 Turismo και Abarth 595 Competizione.

 

695 Abarth Brembo Koni

Το κιτ Abarth 695 Brembo KONI® το οποίο με την αύξηση της ιπποδύναμης στους 160 ίππους και με την υιοθέτηση του φίλτρου αέρα BMC, των αμορτισέρ KONI® με τη βαλβίδα FSD (Frequency Selective Damping) και του συστήματος πέδησης που εξελίχθηκε μαζί με την Brembo, εγγυάται έξοχες επιδόσεις, κράτημα και ασφάλεια. Το κιτ μετατροπής συμπληρώνεται από τις ζάντες Style 7×17" 695 Tributo Ferrari ET38, χαμηλότερα εμπρός και πίσω ελατήρια, διάτρητους και αεριζόμενους εμπρός δίσκους305×28 mm, πίσω διάτρητους δίσκους 240×11 mm και τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100.

 

Σύστημα φρένων Abarth Brembo και ζάντες 695

Περιλαμβάνει τις ζάντες 7×17" 695 Tributo Ferrari Style ET38, ελαστικά 205/40 R17, σύστημα μέτρησης πίεσης, διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους 305×28 mm και τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100.

 

Ζάντες "Esseesse" rims

Το ξύλινο κιβώτιο με το συγκεκριμένο κιτ μετατροπής της Abarth περιλαμβάνει τις ζάντες 7×17" "Esseesse"-style ET35 σε λευκό/τιτάνιο, τα ελαστικά 205/40 R17 και σύστημα μέτρησης της πίεσης των ελαστικών.

 

Κιτ εξατμίσεων Record Monza και Record Modena

Τέλος, οι πελάτες των Abarth 500 Custom και Abarth 595 Turismo μπορούν να αγοράσουν τα κιτ εξατμίσεων Record Monza και Record Modena. Κατασκευασμένα από την Abarth σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, τα χαρακτηριστικά σιλανσιέ"dual mode" μεταβλητής αντίθλιψης, μπορούν να ενισχύσουν τις επιδόσεις, όπως και τον ήχο του κινητήρα πάνω από τις 3000 στροφές.

 

Αγώνες

Το 2014 θα γίνει η επιστροφή των Trofei Abarth Selenia, με πρωταγωνιστές τα Abarth 695 Assetto Corse και Abarth 500 Assetto Corse
Στις 18 Νοεμβρίου η τρίτη έκδοση του ‘Make it your race’, του διαγωνισμού ταλέντων για επίδοξους οδηγούς που έλκυσε 50.000 υποψηφιότητες σε όλη την Ευρώπη, μεταδόθηκε για πρώτη φορά στην Ιταλία από το κανάλι DMAX TV και μετά σε άλλα ευρωπαϊκά δίκτυα

 

Συνεχίζοντας την ανόθευτη παράδοσή της, η Abarth θα πραγματοποιήσει την πέμπτη σεζόν των Trofei Abarth Selenia, που προορίζεται για τα ισχυρά Abarth 695 Assetto Corse και Abarth 500 Assetto Corse, το 2014. Μετά τη λήξη της φετινής σεζόν, οι κινητήρες θα σβήσουν μόνο για λίγους μήνες, το χρόνο που χρειάζεται για να ετοιμαστούν ξανά, έτοιμοι να κάνουν ακόμη περισσότερους συναρπαστικούς αγώνες μέσα σε μια πλατφόρμα που είναι περισσότερο από ποτέ διεθνής και ανταγωνιστική.

 

Η τρίτη έκδοση του "Make it your race" επίσης ξεκίνησε πρόσφατα. Αυτός ο διεθνής διαγωνισμός ταλέντων εμπλέκει την Abarth και ολόκληρο τον κόσμο της, απαρτίζεται από τους ανθρώπους, τους κινητήρες και τις προκλήσεις. Ο αγώνας περιείχε πολλά στάδια και ξεκίνησε από το Internet φτάνοντας στην πίστα, ενσωματώνοντας τοπικές εκδηλώσεις και μαθήματα οδήγησης. Επέτρεψε σε επίδοξους οδηγούς αγώνων να ανταγωνιστούν επαγγελματίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: