.Η Buick αποκάλυψε το Cascada cabrio, ένα κομψό τετραθέσιο που θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2016. Πρόκειται για ένα ακόμα δείγμα της επιτυχημένης συνεργασίας των δύο μαρκών, καθώς έχουν ήδη προηγηθεί τα κοινά μοντέλα Buick Encore & Opel Mokka, Buick Verano & Opel Astra notchback και Buick Regal & Opel Insignia.
«Το Opel Cascada εξελίχθηκε στο Διεθνές Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης στο Rüsselsheim, όπου πάνω από 6.000 μηχανικοί εργάζονται πάνω σε μοντέλα Opel, αλλά και σε προϊόντα άλλων μαρκών της GM. Γι’ αυτό αναζητούμε συνεχώς συνέργειες και είμαστε χαρούμενοι που θα κυκλοφορήσει ένα ακόμα Cascada για μια νέα αγορά με το brand name της Buick. Το γεγονός αποδεικνύει την εξαιρετική τεχνογνωσία μας και παράλληλα αυξάνει την αξιοποίηση δυναμικότητας του Πολωνικού εργοστασίου μας στο Gliwice,» δήλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. Στην Ευρώπη, το Cascada έχει κατακτήσει τις καρδιές των πελατών και του ειδικού Τύπου, ενώ έχει αποσπάσει πολυάριθμα βραβεία όπως το Plus X Award στη Γερμανία και το Χρυσό Τιμόνι στην Ελβετία. Στην Πορτογαλία, το Turbo Magazine το ανέδειξε σε Cabrio της Χρονιάς το 2014.
Το Buick Cascada αντλεί ισχύ από έναν υπέρ αποδοτικό 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 147 kW/200 hp. Η τετρακύλινδρη μονάδα αποδίδει μέγιστη ροπή 300 Nm. Η εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) μεταφέρει με ακρίβεια και άνεση την ισχύ στο δρόμο, προσφέροντας μία ποιοτική οδηγική εμπειρία. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας νέας γενιάς συνδυάζεται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Cascada είναι η μαλακή οροφή υψηλής ποιότητας που ανοίγει μέσα σε 17 δευτερόλεπτα πιέζοντας ένα μπουτόν, ακόμα και με ταχύτητες ταξιδιού μέχρι 50 km/h. Το Αμερικανικό τετραθέσιο διαθέτει πολυτελή εξοπλισμό όπως ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και δερμάτινα καθίσματα που μετατοπίζονται αυτόματα προς τα εμπρός για να διευκολύνουν την πρόσβαση των πίσω επιβατών. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το σύστημα IntelliLink infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών.
Με το Cascada, η Buick προσφέρει στους Αμερικανούς πελάτες ένα συναρπαστικό προϊόν – είναι το πρώτο cabrio μοντέλο της μάρκας μέσα σε 25 χρόνια. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις cabrio αυξήθηκαν κατά 3%, σε πάνω από 131.000 μονάδες από το 2009 μέχρι το 2013. Αυτή η κατηγορία ξεχωρίζει λόγω της υψηλής πιστότητας των πελατών: το 37 % των πελατών επιλέγει ξανά cabrio όταν πρόκειται να αγοράσει νέο αυτοκίνητο. Ωστόσο, τα δύο τρίτα περίπου αλλάζουν μάρκα, πράγμα που προσφέρει πολλές προοπτικές κατάκτησης νέων πελατών για το Buick Cascada.
«Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τη Buick τα προσεχή χρόνια, όπου αυτό βέβαια έχει κάποιο νόημα και λειτουργεί προς όφελος αμφότερων των μαρκών» δήλωσε ο Dr. Karl-Thomas Neumann. Αυτή είναι η πλέον κατάλληλη προσέγγιση καθώς και οι δύο μάρκες συμβολίζουν παρόμοιες αξίες αλλά δεν εμπλέκονται μεταξύ τους σε διεθνείς αγορές: Η Buick πωλείται σε Β. Αμερική και Κίνα, η Opel κυρίως στην Ευρώπη. Η GM ήδη ανακοίνωσε την παραγωγή ενός νέου μοντέλου Buick στο Rüsselsheim μέσα στην επόμενη δεκαετία. «Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αξιοποίηση δυναμικότητας στο εργοστάσιό μας στο Rüsselsheim, κάτι που έχει θετικές προεκτάσεις στην απόδοσή του» πρόσθεσε ο Dr. Neumann.
Εξάλλου, η Αυστραλιανή μάρκα Holden θα ωφεληθεί ομοίως από την παγκόσμια στρατηγική της GM. Η Opel θα εξάγει οχήματα σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία φέτος. Επιπλέον του Holden Astra GTC, της σπορ έκδοσης VXR και της ναυαρχίδας Insignia, θα υπάρξει ένα Holden Cascada. Ο Dr. Neumann λέει σχετικά: «Το Cascada θα είναι ένα cabrio διαθέσιμο σε τρεις ηπείρους – κάτι που αποδεικνύει απερίφραστα την απήχηση του μεγάλου μας cabrio.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου