Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αξιοποιούν τις δυνατότητες του δίλιτρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού VTEC TURBO του Civic Type R που μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 270km/h*, απαράμιλλη στην τάξη των προσθιοκίνητων ανταγωνιστών του.
Ένα νέο, σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος βελτιώνει τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και συνδυάζεται με πίσω διαχύτη για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης –ουσιαστικά “κολλώντας” το πάνω στην άσφαλτο. Μία αποκλειστική πίσω πτέρυγα αναδεικνύει την εμφάνιση του αυτοκινήτου και παράγει πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, χάρη στη δομή της αεροτομής.
Φαρδύ εμπρός σπόιλερ και βαθιές πλαϊνές ποδιές διαχειρίζονται τη ροή του αέρα μειώνοντας την άνωση, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ειδικά διαμορφωμένος για να εμποδίζει το στροβιλισμό του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς, μειώνοντας την αντίσταση και αυξάνοντας την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.
Η διαχείριση της θερμότητας ήταν ένα ακόμα κρίσιμο ζήτημα για την ομάδα σχεδίασης, που επέφερε αρκετές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση. Μεγαλύτεροι επάνω και κάτω αεραγωγοίστον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγοί μπροστά και πίσω στους θόλους των εμπρός τροχών, συνδυάζονται γα να προσφέρουν καλύτερη ψύξη και εξαερισμό για τον ισχυρό κινητήρα.
Το Civic Type R θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σε Championship White – ένα χρώμα που χαρακτηρίζει τις διάφορες γενιές θρυλικών οχημάτων Type R.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου